Motoarele lui Eduard Tumagian

  • Recomandă articolul
Senzatia ca se produc mutatii in gusturile si preferintele marelui public, de aiurea sau de la noi, vag reale sau mai mult aiurea-n tramvai, legate de instinctele noastre, nu ne da pace. O anume impresie ca atit muzica simfonica, cit si cea de opera traiesc iar un moment bun/fast/favorabil, dincolo de varia nemultumiri, bombaneli, uneori chiar aprige polemici. Faptul ca salile de concert/spectacol sint mereu pline este/ar fi un semn incurajator. Faptul ca, pe linga batalioanele de spectatori si melomani de virsta a treia care umplu salile, mai apar si plutoane de fete si baieti tineri nu poate decit sa ne bucure. Faptul ca oficialitatile au devenit mai sensibile la actul artistic muzical si sint dispuse sa aloce fonduri mai mari, uneori prin initiative binevenite si neasteptate, poate produce o noua incredere in virtutile marii muzici. Dincolo de ofensiva prostului gust si excesiva mediatizare de care se bucura, uneori, fel de fel de mediocritati. Atit prin mijlocirea televiziunilor, cit si prin mult prea generoasa presa scrisa. Este cazul ca si televiziunile sa-si impuna propriile lor standarde ale valorii artistice si sa nu depinda exclusiv de gusturile imprimate de capriciile rating-ului. Banii rulati in toate partile nu pot ei singuri sa […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }