Natalia Gutman cu Debussy si francofonie

  • Recomandă articolul
Stagiunea muzicala care in curind se va incheia a programat pentru finalul ei citeva concerte deosebite. Se impune o observatie premergatoare comentariilor de ansamblu care vizeaza calitatea si cantitatea volumului de muzica buna livrata, mai ales, populatiei bucurestene. Ar fi de remarcat, cum aminteam, nivelul constant ridicat la care au ajuns programele de la Ateneul Roman si de la Sala Radio. Pentru ca sintem in plin registru fotbalistic, sa facem o asociere cu campionatul german: stagiunea muzicala romaneasca are, sa o spunem apasat, un bun nivel de ansamblu. Chiar daca au fost putine concerte „de exceptie“, unul peste altul, concertele au fost remarcabile si, rareori, putem spune ca s-au situat sub o anume cota valorica. Sau au fost dezamagitoare cu totul. Chiar nu putem proba asa ceva, dincolo de anumite sincope, care s-ar putea sa provina si din neaderentele la un anume muzician sau poate o fi doar o proasta dispozitie de moment. in rindul concertelor peste „media germana“ – asa latini si temperamentali cum sintem! – arbitrar stabilita de catre noi, putem incadra si simfonicele de saptamina trecuta, cu o Mare Doamna a violoncelului numita Natalia Gutman – „Prietenii stiu de ce!“ – care, ca si Leonskaia, s-a mai […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }