Opera Naţională şi spectatorii noului mileniu

  • Recomandă articolul
Cosi fan tutte de Mozart este noua premieră a Operei Naţionale din Bucureşti. Un prilej de mare bucurie nu doar pentru iubitorii şi cunoscătorii genului, pentru că această capodoperă este una dintre cele mai savuroase şi mai atractive pentru public din întreaga literatură de gen. Trebuie spus, de la început, faptul că noua producţie, pentru care din nou s-a apelat la know-how „made in England“, reprezintă – prin ceea ce oferă publicului – o continuare a ideii pe care opera bucureşteană şi-a propus-o în urmă cu cîţiva ani: aceea de a redeschide genul liric către spectatorii noului mileniu prin spectacole create la un nivel tehnico-artistic cît mai apropiat de cel din Europa de Vest, care să vină cu o propunere de entertainment atractivă şi în acelaşi timp valoroasă din punct de vedere stilistic şi estetic. În plus, noua producţie aduce în prim-plan forţele artistice ale teatrului, făcîndu-ne să ne putem mîndri cu faptul că, în cazul unei atente selecţii, acestea sînt aliniate nivelului altor teatre din marile capitale europene. Cosi fan tutte este o capodoperă absolută a muzicii universale. Această muzică nu este însă deloc simplu de interpretat, iar redarea strălucirii şi a farmecului dramatic unic al acestei opere reprezintă […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.
object(WP_Term)#12887 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }