Opinii, opinii…

  • Recomandă articolul
Stefan NICULESCU: „Imi dau seama cu prisosinta ce importanta au interpretii si in balet, si in muzica, precum si dirijorul; au o importanta enorma. Dar daca n-ar fi fost compozitorul, nimic nu s-ar fi petrecut. Spectacolul are lucruri bune, foarte bune, dar si lungimi (de exemplu, acele momente coregrafice lipsite de muzica). Este o atit de bogata si de multa muzica pentru a integra gestul balerinului in ceea ce este deja scris, fara a mai fi nevoie de acele pauze sonore. Gasesc ca Livia Teodorescu-Ciocanea a facut o combinatie de muzici, asa cum se practica in Anglia, si anume un fel de postmodernism englez (pentru ca el este altfel in Anglia, in Franta, altfel in Germania si altfel in Romania). Este un tip de postmodernism in care anumite momente de balet tot din secolul 20 sint combinate cu o orchestratie care mie mi-a placut foarte mult; acestora alaturindu-li-se unele lucrari mai recente ale autoarei (cum ar fi Concertul pentru Oboi, o creatie foarte reusita, de altfel) si, de asemeni, lucruri mai vechi, deci, o combinatie care este mai mult pe gust englez, dar care a placut si muzicienilor din orchestra si balerinilor din Romania. Eu ii doresc mare succes si […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }