Pagini politice toxice

  • Recomandă articolul
Campania electorală pentru alegerile parlamentare de anul acesta a venit cu mai multe elemente de noutate, menite să stîrnească interesul românilor pentru politică şi, în final, să-i aducă la vot. Desigur, cea mai mare noutate pe care o ştim şi care a fost dezbătută în paginile revistei Observator cultural este noul sistem de vot, prin alegerea directă a unui candidat. O altă noutate în această campanie uninominală, anticipată prin ceea ce s-a întîmplat în urmă cu un an la europarlamentare, a fost creşterea ponderii Internetului în propagarea mesajelor electorale. Este vorba de două direcţii, una oficială, prin site-uri de campanie, bloguri şi filme oficiale, dar şi de o alta malefică, neasumată, menită să submineze prin ocară adversarii electorali.   Trilulilu Tăriceanu, de mînă cu Google pe toate site-urile   Cel mai activ candidat la alegerile din acest an a fost liderul Partidului Naţional Liberal, Călin Popescu-Tăriceanu. Acesta a fost sfătuit să soarbă din cupa de succes a lui Barack Obama, care a cîştigat preşedinţia SUA şi fonduri uriaşe pentru campanie graţie folosirii inteligente a Internetului. Tăriceanu şi-a făcut un site personal dinamic, un blog pe care probabil că au scris consilierii săi, dar şi un cont pe celebrul site de […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }