Pentru o noua politica educationala

  • Recomandă articolul
Ce s-ar intampla daca nevoia, necesitatea si obligativitatea dezbaterii publice s-ar conjuga cu ascultarea atenta si la timp a vocii expertizei, adica atunci cind sint generate deciziile de politica educationala? La aceasta intrebare au incercat sa raspunda expertii in politici publice educationale, reuniti la initiativa „Centrului Educatia 2000+“ si a Grupului de Reflectie si Initiativa „Focus Educatia“, care au gazduit colocviul cu tema Politica educationala: expertiza, dezbatere, decizie. La colocviu au participat experti si practicieni, oameni implicati prin natura muncii lor, intr-o forma sau alta, in reforma educatiei romanesti, precum si invitati din partea unor institutii si organizatii reprezentative in ceea ce priveste tema abordata: Owaise Saadat, seful Misiunii Rezidente a Bancii Mondiale in Romania; Renate Weber, presedinta Fundatiei pentru o Societate Deschisa din Romania; Adrian Miroiu, decanul Facultatii de Stiinte Politice – SNSPA; Liliana Preoteasa, directoarea Directiei Generale pentru invatamint Preuniversitar – MECT. Alte institutii si organizatii nationale si internationale reprezentate au fost: Institutul de Stiinte ale Educatiei, Federatia Educatiei Nationale, British Council, Institutul Goethe, UNICEF, Colegiul Noua Europa, organizatii care, prin activitatea lor, si-au demonstrat interesul pentru bunul mers al reformei invatamintului romanesc. Acest colocviu a demonstrat ca dezbaterile publice sectoriale (in cazul de fata fiind vorba despre […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }