PLM – o revistă nouă şi obraznică
Dialog cu George Enache
- 25-02-2010
- Nr. 514
-
Ovidiu DRĂGHIA
- MULTIMEDIA
- 0 Comentarii
Destul cu teoria despre moartea presei tipărite, culmea, într-o ediţie print a unei reviste mai mult decît respectabile, şi despre viitorul de aur al media în on-line. În acest articol, prezint concret exemplul unei reviste 100% originale şi made in Romania, publicată exclusiv pe Internet, dar nu într-o structură tip blog sau de alt fel, ci paginată profesionist, ca o ediţie print, accesibilă lecturii într-un fişier .pdf. PLM este cea mai nouă revistă românească, un soi de Decât o revistă, dar cu accent pe imagine şi fără o intenţie serioasă de a ieşi pe print. Am stat de vorbă despre primul număr al revistei, despre conţinut, originalitate, public-ţintă, intenţii pe mai departe ş.a. cu George Enache, factotum sau, detaliat, publisher, redactor-şef, SGR, PR manager al noii reviste. Ce cuprinde PLM Magazine şi cum justific titlul acestui articol citiţi în rîndurile următoare. …PLM? În presa românească apar adesea non-valori şi informaţii care, în mod normal, nu ar trebui să prezinte interes pentru public. Cu ce mă încîntă spiritual o Mihaela Rădulescu în presă, într-o ştire potrivit căreia şi-a luat casă la Monaco? Noi nu căutăm personaje de acest fel. Pe de altă parte, s-ar putea să mă contrazic un pic, […]