Reclame agresive

  • Recomandă articolul
La Coltea, la citiva metri de biserica monument istoric, linga Palatul Sutu si vis à vis de Teatrul National, troneaza pe citiva metri patrati ultima idee de marketing a unei faimoase bauturi racoritoare, reprezentind un tors si un posterior gol, care apare si pe multe alte cladiri din centrul istoric al Bucurestilor. E incredibil ce declin de tinuta a putut avea publicitatea in cazul acestei bauturi (am vazut o data un catalog cu reclame excelente de-a lungul timpului; aproape ca puteai vorbi de stil propriu si de istoria culturii); dar, mai ales, altceva ne da de gindit. Este aceasta reclama facuta special pentru Romania? Nu cred ca am vazut-o la Praga, de exemplu, tara – ca si noi – fosta socialista, dar cit se poate de departe acum de tot ce a insemnat lagarul estic. Genul acesta de reclame, care nu mai au nimic in comun cu decenta si tin sa asocieze orice cu nuditatea (ca singura supapa de sporire a vinzarilor), nu sprijina in nici un fel recrearea unui climat urban, ci dimpotriva, incita la dezbracarea de orice conventii. Chiar si de acelea care fac viata noastra, in social, posibila. O alta reclama agresiva prin conotatiile si „notitele de […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }