Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice

  • Recomandă articolul
Semnalam aparitia numarului dublu (2-3 pe 2000) al Revistei Romane de Comunicare si Relatii Publice, editata de Facultatea de Comunicare si Relatii Publice „David Ogilvy“ din cadrul SNSPA, de Laboratorul de Media, Comunicare si Cultura din cadrul Institutului de Sociologie al Academiei Romane si de Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti. Publicatia, impartita in mai multe sectiuni (Psihosociologia tranzitiei, Limbaj si comunicare, Filozofia si sociologia comunicarii, Comunicare, arta si societate si Mass-media si relatii publice), ia in discutie problematica opiniei publice si a discursului politic prezent in presa scrisa si la televiziune. Editorialul semnat de Paul Dobrescu face o analiza a relatiei dintre aceste doua elemente, asa cum apare ea in opera unuia dintre mari comentatori politici si teoreticieni americani ai secolului XX, Walter Lippmann. Ideea fundamentala de la care porneste Lippmann este aceea ca „oamenii construiesc imaginile cu care opereaza“. Conform acestei premise, Lippmann va analiza rolul presei in societate, conceptele de opinie dominanta, de dihotomie politician-om de stat si necesitatea schimbarii termenilor discursului public contemporan. Starea de tranzitie – politica si sociala – implica si ea o problematica similara. Citim, in acest sens, o analiza – a Lilianei Ionescu-Ruxandoiu – a reflectarii, in discursul […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }