„Romanul sta bine cu download-ul, asa ca vede filmele acasa“

  • Recomandă articolul
I. 1. Munich/München. 2. The Black Dahlia/Sarutul dulce al Daliei. 3. Miami Vice. 4. Children of Men/Copiii tatalui. 5. The Departed/Cirtita. 6. Domino. 7. Syriana. 8. The Proposition/Propunerea. 9. Casino Royale 10. Borat/invataturi din America pentru ca toata natia Kazahstanului sa profite. II. Aici e problema legata de timeing, ceea ce duce si la cresterea pirateriei. Daca aduci un film dupa citeva luni, citeodata un an sau peste (v. Buongiorno, notte), risti sa ai zero Box Office. Ice Age 2, care a venit in acelasi timp cu premiera mondiala, a mers excelent. La fel Saw 3, pe target-ul lui. Iar Codul Da Vinci a fost filmul-„eveniment“ al anului, vazut de oameni care nu merg in mod normal la cinema. Dar exista distribuitori noi (v. Transilvania Film) care continua linia de art-house si cred ca au fost mai multe filme interesante in Bucuresti, numarul de premiere e in crestere. in schimb, in tara nu poti vedea nimic, anumite filme vin doar intr-o copie (v. The Proposition). Iar romanul sta bine cu download-ul, asa ca el vede filmele pe monitor, acasa, fara a se mai deplasa nicaieri. III. Intentionat am lasat pe din afara Top Ten-ului cele doua filme romanesti care mi […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }