S-au încheiat înscrierile la Internetics

  • Recomandă articolul
Anul acesta vom avea un Internetics mai slab, cu mai puţini participanţi. De asemenea, multe dintre categorii sînt slab reprezentate, astfel că premianţii lor nu se vor acoperi de glorie din cauza concurenţei firave. Înscrierile s-au terminat, iar peste o lună va avea loc gala premiilor.   Pentru Premiile Internetics 2008 se luptă 220 de lucrări. Cele trei categorii de concurs – „Publishing“, „Servicii“, „Publishing şi comunicare“ – au fost deschise pentru înscrieri timp de 2 luni, în perioada 14 iulie – 14 septembrie. Categoria „Publicitate şi comunicare“ este cea care a atras cele mai multe înscrieri, şi anume 151. Cele mai solicitate categorii de concurs sînt: „Site-uri de promovare Corporate“, cu 20 de înscrieri, „Site-uri de promovare FMCG food“ şi „Campanii de bannere“, fiecare cu 16 înscrieri. „Nivelul participării este conform aşteptărilor noastre, avînd în vedere că, odată cu ediţia din anul acesta, am impus criterii de jurizare mult mai dure şi un formular de înscriere deosebit de riguros. Separarea competiţiei de Web Graphic de Internetics pentru transformarea într-un proiect separat aproape că nici nu se face simţită“, declară Andrei Borţun, general manager la Millenium Communications.   Participanţii de anul acesta pot fi consultaţi pe site-ul oficial al competiţiei, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }