Sfirsit de an in Bucuresti

  • Recomandă articolul
Dintre toate sarbatorile, Craciunul imi este cel mai drag, chiar daca aduce cu el, inevitabil, isteria mass-mediei si a publicitatii. Se intimpla ceva si populatia Bucurestiului, posibil si a globului, pare de doua ori mai mare, mai avuta si mai energica in ajunul sarbatorilor de iarna. Orasul se dilata si el pentru a putea sustine tonele de cadouri, de cumparaturi, milioanele de brazi impodobiti, oalele cu sarmale si tavile cu fripturi care se pun la cuptor zilele acestea. Stiu ca vom asculta cu totii de mii de ori refrenele de sezon, ca vom obosi ingrozitor dupa o raita prin magazine si ca lumea ni se va parea o imensa cutie de carton ambalata special pentru sarbatoarea Craciunului. Din toate partile se simte un fel de presiune, se numara zilele, se fac listele, se dezbat, se impart sarcinile. Conventia are nevoie de toata energia din lume. Se investesc poate cei mai multi bani in campanii publicitare de sezon, toate companiile mari si produsele lor trebuie sa se vada. Daca nu esti pe posturile tv cu un spot nou, de iarna, n-are rost sa mai ramii pe piata, pentru ca nu mai existi. E vremea, desigur, sa organizezi pomi de Craciun pentru […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }