Societatea civila se implica in reforma curriculara din Romania

  • Recomandă articolul
Profesorii de istorie din invatamintul preuniversitar din Romania primesc un important sprijin din partea societatii civile. In perioada 16-18 octombrie a avut loc la Sinaia seminarul de lansare a proiectului Predarea istoriei si educatia pentru cetatenie democratica in Romania, proiect sustinut financiar de catre Ministerul de Externe al Olandei si de catre Fundatia Pentru o Societate Deschisa, prin Centrul „Educatia 2000+“, cu un buget total de 735.000 euro. Proiectul este implementat pentru o perioada de 3 ani, pina in anul 2006, de catre Centrul „Educatia 2000+“, in parteneriat cu Asociatia Europeana a Profesorilor de Istorie – EUROCLIO*. La seminar au participat experti din Olanda, Marea Britanie, Estonia, Bulgaria si Romania, 45 de profesori de istorie, autori de manuale de istorie si reprezentanti ai Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului. Miza unui astfel de proiect este mai mare decit ar putea parea la prima vedere, iar faptul ca acesta are loc la initiativa unei organizatii neguvernamentale si independente, reprezentind societatea civila (Centrul „Educatia 2000+“) nu poate decit sa ii confere credibilitate in rindul profesorilor. In esenta, obiectivul proiectului consta in promovarea in rindul elevilor, prin intermediul predarii istoriei, a unor valori dezirabile pentru societate, care sa ii formeze ca viitori cetateni europeni: […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }