Sonoritatea simburilor de visine. Interviu cu Horváth K

  • Recomandă articolul
Horváth Károly a absolvit Conservatorul „C. Porumbescu“ din Bucuresti. Intre 1975-1987 a fost muzician la Teatrul Maghiar de Stat din Sf. Gheorghe, iar intre 1987-1992 a fost membru al orchestrei de muzica folk Mákvirág, alaturi de care a realizat turnee in 19 tari din Europa, America de Nord, America de Sud, Australia. In 1998 a fondat Teatrul din Odorheiu Secuiesc. In 2000 a fost director artistic al Fundatiei „Artera“ din Odorheiu Secuiesc, iar in 2001 – director muzical al Teatrului „Petöfi“ din Veszprém. A compus muzica originala pentru spectacolele Lorenzaccio de Alfred de Musset, Teatrul Maghiar de Stat din Timisoara, Visul unei nopti de vara, Teatrul National din Cluj, regia Victor Ioan Frunza, Papisa de Peter Tömöry, Teatrul „Tamási Aron“, Sf. Gheorghe, Idiotul de Dostoievski, regia Máté Gábor, Teatrul „Katona József“, Budapesta, Don Juan, Vrajitoarele din Salem, regia Bagó Bertalan, Teatrul din Zalaegerszeg, Bánk Bán de Katona József, Teatrul de Vara din Zsámbék, regia Bocsárdi László, Liliom de Molnár Ferenc, regia Paolo Magelli, Teatrul din Zalaegerszeg. Ce va preocupa cel mai mult cind compuneti coloana sonora pentru un spectacol de teatru? E muzica un raisonneur al montarii? Sint atit de multe lucruri care ma pot preocupa in timp ce compun […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }