TEATRU. Dramaturgia descinde in cotidian

  • Recomandă articolul
Migrarea fortei de munca, principale motivatii, cauze, scopuri si efecte au fost pistele de investigatie in cadrul celei de-a treia editii a taberei de dramaturgie a cotidianului. Locul de desfasurare a fortelor pentru cercetarea din acest an a fost Tirgu-Jiu, iar cei care au condus intreaga operatiunea au fost profesorii-teatrologi si sfatuitori Miruna Runcan si C.C. Buricea-Mlinarcic. Detectivii in devenire – studenti de la jurnalism ori teatrologie, toti apartinind Universitatii „Babes-Bolyai“ din Cluj. Gazdele-antrenori si in cele din urma membri activi ai grupului au fost Marian Negrescu, director al Teatrului „Elvira Godeanu“, Ion Alexandrescu, director artistic, si Raluca Sas-Marinescu, PR manager, alaturi de o generoasa echipa de actori, dar si de tehnicieni. Din prima zi, de dimineata, am fost supusi exercitiilor de incredere, adevarate probe de acomodare a studentilor intre ei, a studentilor cu profesorii, cu actorii si cu atmosfera de teatru, cita vreme institutia teatrala avea sa devina o a doua casa pe parcursul taberei. Pentru unii o tortura, pentru altii inutile, pentru marea majoritate placute, dar pina la urma antrenante si dezinhibante, aceste exercitii au fost punctul de pornie in relatia cu oamenii pe care aveam sa-i intilnim. Intre pauze de cafele, glume si discutii, aceste exercitii au […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }