TEATRU. Drumul practicabil

  • Recomandă articolul
Imi scriu articolul in prealabil, sa nu zica nimeni ca sint rautacioasa din cauza deciziilor. in zilele urmatoare e de asteptat sa se publice nominalizarile la premiile UNITER pentru anul 2006. In fiecare an, dupa ce se anunta lista juriului de selectie, obiectia celorlalti critici si colegi de breasla soseste ca dupa orar. Redactorii revistelor si ai paginilor de cultura pot conta sigur pe aceste texte ca pe completari in sumarul partial. Inainte insa de a da automat vina pe colegi – anul acesta: Oltita Cintec, Alina Mang, Iulia Popovici, Adrian Mihalache, Nicolae Prelipceanu – n-ar strica sa aruncam o privire la ce se intimpla in curtea UNITER-ului. Oare se face totul ca selectionerii sa-si poata face treaba, iar teatrele sa nu fie nevoite sa apeleze la cunostinte personale pentru a primi atentia care li se cuvine? Primesc selectionerii, odata cu denumirea lor, o lista a premierelor din anul respectiv? Se trimite o scrisoare teatrelor din tara prin care sint instiintate de selectionare, de componenta juriului si sint invitate formal sa propuna spectacole? Se tine o evidenta a datelor premierelor, se verifica daca ele coincid cu data sustinuta de teatru? Se controleaza, daca nu cumva actorul nominalizat la debut a […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }