TEATRU. Unchiul Vanea la Palermo

  • Recomandă articolul
Zburam cu Alitalia spre Palermo si la Milano avem parte de o aterizare ratata. Mare si stinca ne intimpina pe aeroportul sicilian. Clima umeda, greu de suportat cind respiri, cind te misti, noapte deja cind ajungem la Hotel Posta, strazi inguste, multa mizerie, lenjerie si cearsafuri atirnind, in fine, ajungem la tinta noastra. Teatrul „Garibaldi“ din Palermo ofera publicului palermitan si de pretutindeni o surpriza de proportii: este un teatru in ruina, cu loje impracticabile, cu cabine improvizate, cu scinduri pentru spectatori, ce numara abia 130 de locuri. Un teatru ivit intr-un cartier „popular“, cu infractionalitate crescuta, care a fost descoperit si valorificat pe la inceputul anilor ’90 de doi oameni: directorul Matteo Bavera si regizorul Carlo Cecchi. Timp de cinci saptamini, intre 14 septembrie si 18 octombrie, acest teatru a gazduit cea de-a 10-a editie a Festivalului Uniunii Teatrelor din Europa, invitind trupe prestigioase din Budapesta, Cracovia, Barcelona, Helsinki, St. Petersburg, Roma, Paris. Bucurestiul, reprezentat prin Teatrul „Bulandra“, unicul teatru al Romaniei membru al UTE, a venit la Palermo cu spectacolul Unchiul Vanea de A.P. Cehov, in regia tinarului rus Iuri Kordonsky, scenografia fiind semnata de compatrioata sa Elena Dmitrakova. La sosire fuseseram informati ca, neoficial, trupa Teatrului „Katona“, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }