Trandafirul si mitraliera

  • Recomandă articolul
Spectacolul de flamenco al Companiei madrilene conduse de Antonio Marquez (prezentat recent la Bucuresti, in cadrul Festivalului Artelor) a fost unanim apreciat de public si de criticii cei mai exigenti. Cunoscut si remarcat de ani buni pe plan international, semnatar al coregrafiei unor spectacole la teatre de prestigiu precum Operele din Paris si Marsilia (Don Quijote, Carmen – de unde probabil si titlul lucrarii Boda flamenca/Despues de Carmen), Marquez este un excelent dansator si coregraf, intr-o lume care „traieste flamenco“ – cum s-ar spune in limbaj publicitar. Va mai amintiti acel tulburator Carmen al lui Antonio Gades, in care interpretii aluneca in destinul personajelor? Ati avut ocazia sa-l vedeti pe Joaquin Cortes, un macho pur-singe, care a ravasit in egala masura lumea dansului, a filmului si pe cea mondena? Marquez nu este nici una, nici alta, dar are cite ceva din amindoua. Este un om matur, la fel ca alti citiva dansatori din compania sa, cu o musculatura frumos lucrata. Poarta haine lejere, care inlocuiesc traditionalele esarfe ce marcheaza talia barbatilor sau isi foloseste camasa ca pe o capa, in timp ce femeile isi macina nervozitatea in freamatul fustelor si fluturarea salurilor… Spectacolul este o suita de momente solistice si […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }