MICUL ECRAN. Publicitari, publicitate, marci inregistrate
- 20-02-2001
- Nr. 52
-
Ana Maria SANDU
- Rubrici
- 0 Comentarii
De citeva saptamini, in fiecare duminica seara, dupa film – asa cum ne anunta si promo-ul– putem urmari, la PRO TV, emisiunea Marca inregistrata, realizata de Zero Production, prezentata de Andi Moisescu si, pentru inceput, sponsorizata de Tuborg. Emisiunea face un soi de popularizare in rindul marelui public a adevaratului univers care este industria publicitatii. Se discuta despre ce implica publicitatea la nivel de comunicare, cu ce termeni opereaza profesionistii, ce fel de oameni sint angrenati in realizarea unei campanii publicitare, a unui spot TV, a unui slogan etc. Daca anunturile din ziare in care se cauta oameni pentru posturi ca account executive, copywriter, art director ne par niste adevarate conspiratii, emisiunea Marca inregistrata ne ajuta sa intelegem ce se ascunde in spatele termenilor acestora sofisticati, ce are de facut fiecare dintre publicitarii din departamentele de creatie sau cei care tin legatura cu clientii. Familiarizarea publicului cu un domeniu atit de prezent ni se pare cea mai buna cale spre o publicitate mai evoluata, mai decenta, care sa depaseasca etapele incipiente la nivel de creatie si care sa aiba succes, adica sa vinda pe piata noastra. Faptul ca nu exista inca la noi o traditie in domeniu se vede in […]