PUBLICITATE. Full Monty pe spalate… si-nghetate

  • Recomandă articolul
Rezumat al episoadelor de peste vara. Dezgolirea lui Osvaldo, cea prilejuita de relansarea detergentului Bona, a aparut la ceva vreme dupa Full Monty, in plina voga (acum si in Romania!) a spectacolelor de striptease masculin. Mai vechiul spot cu studenta la belle-arte care isi excita fara voie modelul de la ora de nud masculin cu mireasma de Impulse – se stie – e consecinta democratizata a citorva ani buni de reclame la mari parfumuri pariziene, cu barbati goi subjugati de madame luxos intolite. Alte citeva repere din istoricul striptease-ului masculin in reclame – n-ar strica sa fie amintite. Daca tot e acesta ultimul racnet in materie de erotism publicitar, daca tot anunta el, alaturi de alte semne ale vremii, un secol (daca nu un mileniu!) de matriarhat, ar merita cit de cit detaliat… In anii ’80, cind revolutia sex-ideologica stagna intr-un provocator joc de-a androginul, iar alde Boy George facea figura de avangardist, aparitia unui barbat gol in reclame era inca o emblema a exhibitionismului machist. E cazul spotului pentru o anume marca de blugi care se usuca usor (si care ar conferi purtatorului si o mare senzatie de tip cool), in care se putea vedea un tinar mascul dezbracindu-se […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }