PUBLICITATE. Conu’ Chirita in balon (II)

  • Recomandă articolul
O capcana pentru analistii papa-burse din presa dimboviteana a fost sa admire „profesionalismul“ si „caracterul occidental“ al campaniei candidatului Chirita; sau poate doar un truc justificativ, pentru a putea din nou deplinge imaturitatea poporului roman, care iar n-a inteles mesajul etc. Nimic mai amagitor ca atari observatii, decit poate campania propriu-zisa. E ca si cum ai zice ca American-Cola de la Rieni e bautura americana: nici un copil cu cheia de git n-ar crede-o! Campania lui Calin Catalin Chirita a fost cel mult o maimutareala a stilului occidental de comunicare politica, un fel de fandoseala costisitoare indreptata in gol, asa, in bataia… Vintului! Panouri cu scris mult, mult (in ciuda pretentiei candidatului ca n-ar avea timp de discursuri), ilizibile din masina, ilizibile de pe trotuar cind erau cocotate pe blocuri prea inalte, ilizibile pur si simplu ca noima, pentru trecatorul care n-are timp si poate nici chef sa desluseasca frazarea butucanoasa si enigmatica, colcaind de negatii si circumstantiale logice. Variante de poze multe, multe (desi pasamite candidatul n-ar avea timp nici de pozat), majoritatea ciuntite, cu personajul fotografiat iesind din cadrul conventional al panoului, precum Gyuri Pascu acum doi-trei ani, atunci cind facea loc pachetului cu cartela protapit in mijloc; […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }