Un Caravaggio in miscare

sau E asa cum a fost?

  • Recomandă articolul
Lansat pe piata in Europa si America in apropierea Pastelui (catolic si ortodox), The Passion of the Christ a inregistrat deja incasari de sute de milioane de dolari. Campania de distributie inca nu s-a incheiat, asa ca suma finala se va rotunji probabil la 400 de milioane. Unde mai pui ca tema filmului ii asigura o cariera indelungata, mai ales dupa ce va intra in circuitul de televiziune si va inlocui plictisitoarele productii hollywoodiene ale anilor ’60, in frunte cu Iisus din Nazaret – piesa favorita a bombardamentului anual de pe toate posturile TV, publice si private. Nu e rau pentru o investitie initiala de 30 de milioane de dolari, iesiti toti din buzunarul lui Mel Gibson. Starul, care de regula incaseaza aceasta suma pentru roluri de dur imbatabil sau de baiat sensibil in filme de cele mai multe ori comerciale si de duzina, a descoperit – cum s-ar spune – o mina de aur. Regizorul-producator, care si-a mai demonstrat talentul in blockbuster-ul din 1995, Braveheart, poate de acum incolo sa finanteze orice proiect de film i-ar trece prin cap, oricit de extravagant, cu toate starurile pe frontispiciu si cu efecte speciale mai ceva ca in Titanic. Ma indoiesc insa […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }