MUZICA. Compromisuri si improvizatii

  • Recomandă articolul
Ultimele zile ale saptaminii trecute au adus din nou noutati si repere care – cel putin in principiu – ar fi trebuit sa fie interesante, dar au reusit doar sa enerveze, sa dezamageasca sau, in cel mai bun caz, sa contrarieze. Spre exemplu, Europafest s-a „consumat“ pe coordonate destul de ciudate, care au debutat in 7 mai si s-au incheiat, in aceeasi „tonalitate“, in 13 mai. in rezumat, in prima seara, la Auditorium, ne-au intimpinat tineri cu tricouri portocalii (dar si negre), de la care am aflat ca toate informatiile (membrii juriului, candidati, locatii etc.) se pot gasi in caietul-program care costa… 700.000 lei (poate de aceea nu l-am vazut nici la plasatoare, nici la spectatori). Apoi, prezentatorii s-au confruntat, spre amuzamentul publicului, cu probleme tehnice depasite cu umor, propunind apoi un „fusion“ intre muzica clasica (pianistul Viniciu Moroianu a cintat splendid trei preludii de Chopin, apoi un alt membru din juriu – un clarinetist elvetian – a abordat, in compania pianistei Verona Maier, miniaturi de Gershwin, in care tehnica a fost performanta, dar feeling-ul a lipsit) si jazz, doua formatii italiene, cu instrumentisti buni, demonstrindu-ne ce rezulta cind se combina tangoul cu jazzul in stil meridional. Inadvertentele au „rasarit“ chiar […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }