TEATRU. Signa. Unde se ascunde teatrul azi

  • Recomandă articolul
Între 11 şi 14 iunie, Intercult (cu sprijinul Ministerului Culturii şi Cultelor din România) organizează la Mangalia „etapa românească“ a proiectului SEAS Black/North Sea, finanţat de Programul Cultura 2007-2013 al Uniunii Europene şi lansat în 2003 (etapa Baltikum/Adriatico), ca o platformă de încurajare a schimburilor culturale şi de dezvoltare a unor producţii artistice în oraşele-port ale Europei, întru conştientizarea rolului artei în activarea spaţiului public. Anul acesta, porturile „vizitate“ de SEAS au fost Odessa şi Varna/Balcic, vor fi Mangalia şi Istanbul, pentru 2009 fiind programate proiecte în oraşe din Georgia şi Federaţia Rusă.   N-aş prea vrea să intru în amănunte în ce priveşte lipsa artiştilor români în desfăşurarea SEAS (cauzată de absenţa finanţărilor autohtone), motiv acut de frustrare pentru mine şi, bănuiesc, şi pentru coordonatoarea de proiect din partea Intercult, Corina Oprea (condusă de Chris Torch, Intercult e o organizaţie cu sediul la Stockholm, care iniţiază şi se implică aproape exclusiv în evenimente de cooperare culturală europeană), şi, de data asta, nici asupra instalaţiilor (Underneath/Nothing as silent as snow de Karena Johnson, din Marea Britanie, şi Melih Gorgun, din Turcia, Borderline de Siri Hermansen, din Norvegia, Fantomat de Dritero Kasapi, din Suedia, şi Venelin Shurelov, din Bulgaria), dansului (Monday […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }