Artificii şi greve, imnuri şi succesuri

  • Recomandă articolul
A venit şi momentul îndelung aşteptat de întreaga suflare românească, de a auzi muzica minune ce va atrage rapid turiştii în România, precum se reped al-binele la teii în floare. A venit şi a şi trecut momentul – au fost chiar mai multe – cînd politicieni cu morgă şi ştaif s-au dat în stamba distracţiilor de Ziua Internaţională a Muncii, 1 Mai. A venit momentul să nu ne mai ascundem după degetul declaraţiilor pompos-siropoase şi să spunem de-a dreptul ceea ce se vede cu ochiul liber. Dacă e criză, iar situaţia mondială şi naţională „e nasoală rău…“, cum declara un simpatic lider sindical mai „naşpa“ din învăţămînt, atunci şi deciziile guvernamentale şi comportamentul clasei politice româneşti ar trebui să sune precum Bolero-ul lui Ravel, la unison.   Din păcate, nu se întîmplă aşa. Ministerul Turismului din România de azi, devenit un fel de Minister al Propagandei al lui Goebbels de pe vremea lui Hitler, toacă bani publici cu nemiluita, fără nici o noimă. Să nu ne facem iluzii că toate materialele promoţionale, cîntate sau scrise, pictate sau oferite pe de-a moaca, vor avea vreun rezultat şi vor produce efecte în afara ţării. Sînt bani – mulţi! – aruncaţi în vînt […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }