MUZICĂ. Concert văzut fragmentar pe Youtube

  • Recomandă articolul
Cînd am auzit, pe la începutul anului, că Madonna va cînta la Bucureşti, m-am bucurat că o să văd încă un icon în acţiune. Cînd am văzut prin martie afişul de promovare a turneului Sticky & Sweet Tour, am ezitat. Cînd am început să observ pe Youtube cum se desfăşoară concertele din alte ţări, am renunţat. Nu voiam s-o văd aşa. Mai mult decît muzician, Madonna a fost o personalitate cameleonică, capabilă să intuiască la ce va reacţiona publicul, astfel încît s-o reţină, şi şi-a construit cariera pe aceste considerente. Nu a ţinut să fie recunoscută pentru calităţile muzicale, atîta timp cît o imagine provocatoare şi răzvrătită putea să-i aducă mai mult succes. A mizat cel mai mult pe imaginea erotică şi pe ofensele pe care le putea aduce Bisericii, ca elemente sigure de a-i creşte publicitatea, şi nu a fost deloc dezamăgită: concertele i-au fost, în repetate rînduri, defăimate de reprezentanţi ai Bisericii Catolice şi ea însăşi a fost la un pas de excomunicare. Înainte de a ajunge la vîrsta la care să aleg între rockeri şi depeşari, am trecut prin etapa de alegere între marii artişti ai deceniului nouă: Michael sau Madonna. Îmi plăceau amîndoi, dar mai mult […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }