CREZ & CONSUM. Dincolo de gardul vopsit al publicităţii româneşti
Petre BARBU - Primul an de publicitate
- 07-02-2014
- Nr. 709
-
Florin DUMITRESCU
- SOCIETATE
- 0 Comentarii
Petre Barbu (născut în 1962, la Galaţi) excelează în două domenii diferite, cvasiparalele. Apreciat ca prozator şi dramaturg, s-a bucurat de-a lungul anilor de premii, de cronici laudative şi de prezenţa constantă în repertoriul teatrelor. Cea mai recentă dintre cărţilor sale de ficţiune, culegerea de proză scurtă La capătul liniei (Editura Cartea Românească, 2012), generează încă ecouri. Totodată, Petre Barbu este unul dintre cei mai respectaţi gazetari din presa economică, poate autoritatea jurnalistică numărul unu în marketing şi media. Făcînd parte din cea dintîi redacţie a Capitalului (legendara echipă a lui Ionuţ Popescu), Petre Barbu a colaborat în ultimele două decenii la multe dintre cele mai curajoase investigaţii din zona economică. Reputat ca incoruptibil şi „îndărătnic“, în răspăr de multe ori cu toate ierarhiile, Petre Barbu a făcut figură de luptător idealist în peisajul unei prese economice de conivenţă, care a alunecat cu timpul spre un soi de PR călduţ şi complezent. De cîţiva ani, Petre Barbu este senior editor la Forbes, (avan)post din care continuă să scruteze cu acribie tendinţele din media, marketing şi comunicare. Semnătura sa a devenit în timp o marcă mai solidă decît multe branduri despre care a scris de-a lungul vremii. Apariţia […]