Andrei Şerban: o întîlnire ratată cu Brecht

  • Recomandă articolul
Premiera spectacolului Omul cel bun din Seciuan de Bertolt Brecht, în regia lui Andrei Şerban, a avut loc în octombrie anul trecut, după o serie de repetiţii cu public. E o piesă rar montată la noi – iar Brecht însuşi e un autor foarte puţin prezent pe scenele din Bucureşti –, ceea ce transformă producţia (cu distribuţie dublă, în variaţie liberă şi implicînd actori din teatre diferite) într-un eveniment. Ca despre toate montările lui Andrei Şerban, şi despre aceasta s-a scris pe larg şi foarte elogios. Cel mai pomenit aspect al spectacolului e, de departe, finalul: pancarta cu care defilează actorii, pe care scrie (aproximativ) „Nu vă ridicaţi în picioare, îl deranjaţi pe vecinul din spate“, face ca reprezentaţiile cu Omul cel bun… să fie printre extrem de puţinele din Capitală unde nu se aplaudă în picioare. Sînt, însă, multe alte lucruri despre care trebuie vorbit în ceea ce priveşte viziunea lui Andrei Şerban despre militantul Brecht – şi o fac, în paginile care urmează, doi dintre cronicarii revistei, Silvia Dumitrache şi Iulia Popovici.   Teatrul Bulandra, Bucureşti (Sala „Toma Caragiu“) Omul cel bun din Seciuan de Bertolt Brecht Traducerea şi adaptarea: Andrei Şerban şi Daniela Dima Coregrafie şi instructaj […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }