„Accent pe comunicare“. Interviu cu Dan POPOV, director de proiect Internetics

  • Recomandă articolul
Festivalul Internetics a avut o alta structura in acest an, cu un accent mai mare pe site-urile de afaceri. Din feed-back-urile pe care le aveti, aceasta schimbare a avut succes? Prin noua structura, am dorit sa punem un accent mai mare pe comunicare si mai putin pe afaceri. Nu pentru ca afacerile pe web nu sint importante, dar ele au o pondere mai mica. Astfel, de abia acum se dezvolta plata on-line, iar tot ce inseamna business to consumer este in faza de formare. Formatul festivalului se remodeleaza de la an la an destul de mult, consecinta a evolutiei imprevizibile a Internetului in Romania. Noi ne-am raportat la site-uri ca si canale de comunicare pentru o companie. De ce a fost scoasa din concurs categoria Personal, unde, cum s-a si spus pe scena, in anii precedenti, s-au dat batalii aprige? Va ginditi ca in 2004 sa reapara ca sectiune de concurs, recompensata cu un trofeu? Aceasta a avut statut de galerie virtuala cu inscriere gratuita si au fost multi participanti. Daca era in concurs, incarca mult juriul. Pe deasupra, criteriul de jurizare – cu accent pe latura de comunicare – nu era relevant pentru un site personal. Anii trecuti au […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }