„Accidentele culturii de cotidian“

  • Recomandă articolul
Ca filolog care-si cistiga, pentru moment, piinea la un cotidian, ar trebui sa ma simt bine in pielea ziaristului conturat de Dan C. Mihailescu. De altfel, nu este pentru prima oara cind criticul literar de la Idei in dialog lanseaza aceasta teorie. El afirma, si in alte rinduri, ca circuitul produselor culturale prin presa trece prin filtre suprapuse. In teorie, prima linie este aceea a ziarelor si a televiziunilor, care situeaza cartile, piesele de teatru, filmele sau albumele pe harta si le confera o notorietate comerciala. „Accidentele culturii de cotidian“ Ca filolog care-si cistiga, pentru moment, piinea la un cotidian, ar trebui sa ma simt bine in pielea ziaristului conturat de Dan C. Mihailescu. De altfel, nu este pentru prima oara cind criticul literar de la Idei in dialog lanseaza aceasta teorie. El afirma, si in alte rinduri, ca circuitul produselor culturale prin presa trece prin filtre suprapuse. In teorie, prima linie este aceea a ziarelor si a televiziunilor, care situeaza cartile, piesele de teatru, filmele sau albumele pe harta si le confera o notorietate comerciala. Ne-am obisnuit ca discursul critic sa fie prezent aici, in general, intr-o forma incipienta, importanta fiind acoperirea cit mai larga a scenei culturale. Urmeaza […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }