AdMaker, Actualitatea muzicala, Familia, Amphion, Realitatea evreiasca, Metrobus

  • Recomandă articolul
profil Ajunsa la numarul 4/iulie 2001, AdMaker este o „revista de publicitate“ (conform subtitlului) editata de profesionisti din domeniu prin intermediul unui S.R.L. omonim, special infiintat. Editor general: Bogdan Alexandrescu. Redactori: Filip Stoler, Florin Dumitrescu, Manu Nistor. Art Direction/ilustratie (pentru ca in lumea publicitatii se vorbeste intens „romengleza“!): Catalin Popa. Nu stim cum au aratat primele trei numere, insa acesta e foarte prezentabil: format mare (aproape de standardul A3), color, cu paginatie aerisita si inventiva, cu multe ilustratii, dintre care multe – fireste! – reclame. Pe scurt: se vede ca e o revista facuta de oameni din publicitate pentru oameni din publicitate. Editorialul lui Bogdan Alexandrescu pledeaza pentru utilitatea gazetei. In sumar: informatii, opinii si prezentari de campanii publicitare. Pe post de cover story: viitoarea „Lege privind folosirea corecta limbii romane in locuri, relatii si institutii publice“, si anume din perspectiva dificultatilor pe care le-ar putea ridica industriei publicitatii. Un scurt articol redactional prefateaza un interviu cu initiatorul comicei legi, George Pruteanu. Semnificativ, intervievatul spune singur, de la inceput, in legatura cu una dintre prevederile proiectului de lege: „Nu vad nimic comic in asta“ – desi intervievatorii nu facusera nici o aluzie la asa ceva! Pus in fata unor obiectii […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }