Aer de familie. Interviu cu Alice Georgescu,

directoarea Festivalului International de Teatru

  • Recomandă articolul
Prin ce se particularizeaza aceasta manifestare in contextul festivalier romanesc? Daca exista un specific, acesta ar putea fi dat de faptul ca Festivalul National de Teatru ar putea sa fie sau ar trebui sa fie o manifestare care sa aduca in Bucuresti crema spectacolelor din toata tara. Si daca este asa, in mod automat ar insemna ca ar aduce si ceea ce a fost mai bun la celelalte festivaluri de teatru. Intrucit manifestarile de gen din tara – care au, majoritatea dintre ele, un anume profil, un anume specific – aduna productiile cele mai bune din punct de vedere al respectivului specific, Festivalul National de Teatru, care nu are o tema data, ar putea sa devina un fel de festival al festivalurilor. Deocamdata, cam asta este ceea ce il diferentieaza intrucitva de celelalte festivaluri, faptul de a aduna cele mai bune spectacole, indiferent de tematica, de profil, de tipul de productie. Cum ati operat selectia spectacolelor? Dupa ce criterii? Selectia am operat-o in primul rind, fireste, in functie de gustul meu. Trebuie sa spun acest lucru pentru ca, fiind selectioner unic, festivalul devine in mod automat, in buna masura, o oglinda a gustului meu de critic, pe de-o parte, de […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }