Alabalaportocala… cine-i dramaturg?
- 19-10-2006
- Nr. 343
-
Observator Cultural
- SUPLIMENT
- 0 Comentarii
Au fost 15 in prima zi, au ramas 11 pina intr-a treia. Au stat cuminti aproape o ora, urmarind o inregistrare fioroasa (tehnologia, bat-o vina) cu No Mom’s Land, urmarind textul pe hirtie (de auzit, mai greu…) – pentru ca tema era avangarda francofona, si ce poate fi mai francofon-avangardist decit Radu Afrim rescriind Prima iubire a irlandezo-francezului Beckett… Au scris texte, singuri sau in grupuri de doi, pe tema primei iubiri, plecind de la replici beckettiano-afrimiene extrase la intimplare dintr-o urna improvizata. Texte pe care si le-au transformat singuri in mini-spectacole-lectura, cu distributie improvizata in interiorul grupului. Maria face cursuri de teatru, undeva pe la Piata Amzei, si i-a placut enorm Elizaveta Bam a lui Tocilescu. Madalina e o fata timida, cu mult simt poetic si neuroasteniile virstei. Alex, Vlad, Vladimir, Cristina si Roxana sint rockeri, cu simtul umorului si atitudini cinic-ironice; rockerita e si Adelina (una din cele doua), care parea totusi sa-si gaseasca afinitati mai degraba in grupul house, cu Denisa si cealalta Adelina in frunte. Madalina a scris monologul unei fete care moare de tristete. Piesa Adelinei a doua e dialog-monologul unui barbat matur care vrea sa se sinucida, iar a Denisei, un dialog dintre un […]