Alexandra Badea la Maison des Cultures du Monde

  • Recomandă articolul
Lebensraum – Spatiul vital, spectacolul cu care Alexandra Badea a debutat in stagiunea 2002-2003 la Casandra, transa inteligent o problematica actuala: vina poporului german, o culpa mostenita si potentata in timp, extrem de fragila inca in contextul stigmatelor identitare nesolutionate, fata de evreii care au murit in lagarele de concentrare. Textul lui Israel Horovitz, de un dinamism pe care fragmentarismul secvential – cu intercalari de reportaj, ancheta sociologica sau discurs politic si momente interactive excelente – il puncteaza atit in derularea fiecarei scene, cit si in ansamblu, servea perfect teatrului cinetic, modular, pe care regizoarea il practica. Cei trei actori – Carmen Florescu, Razvan Oprea, Adrian Anghel – se pliau cu o impresionanta abilitate pe fiecare schimbare de perspectiva a personajelor jucate. Lui Lebensraum i-a urmat, la Teatrul ACT, Blaubart – speranta femeilor, spectacol conceput intr-un registru pluristratificat, un fel de travelling in constiinta unui personaj care isi omora iubitele pentru a le salva. Tot pe o trecere rapida prin mai multe ipostaze si situatii, cu proiectii care reliefeaza din mai multe unghiuri hatisul mintii protagonistului, s-a bazat si acest spectacol, cu Ela Mocanu, Carmen Florescu si Adrian Anghel. De un an, Alexandra Badea se afla la Paris cu o […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }