anticArt, Cuvantul, Adevarul literar si artistic, Oglinda literara

  • Recomandă articolul
– anticArt… ca la Paris Numarul 6 al revistei anticArt (pe care l-am prezentat la debut, in urma cu citeva luni) ne rasfata cu acelasi format grafic deosebit, dublat de un dinamism care tine pina la urma de scopul ei: acela de a da, concis, cit mai multe informatii despre actualitatea artistica celor interesati (galerii, expozitii, profiluri de artisti etc). Citim in acest numar despre Maxy, Horia Bernea si despre expozitia Umbre si lumini. Patru secole de pictura franceza, recent incheiata la Muzeul de Arta Contemporana. „Surpriza toamnei – aflam tot din acest numar – poate fi considerata prezenta in aceeasi licitatie a unor lucrari de Marcel Iancu, Victor Brauner, Eugen Ionescu, Salvador Dali. Ca la Paris, ai spune, vazind lista autorilor. Impresionant. E vorba de lucrari pe hirtie, de serie“. Dar vine si completarea necesara: „o astfel de licitatie cu nume grele este importanta pentru imaginea de ansamblu a pietei de arta. Nu este insa impresionanta pentru colectionarii locali, obisnuiti ai licitatiilor. Ei cauta mai ales autori romani: Grigorescu, Tonitza, Pallady, Stoenescu, Andreescu (o raritate), luchian (tot o raritate), mai nou Cheller, Schweitzer, Cumpana etc. si poate ca este corecta optiunea lor: e de dorit sa cumperi un ulei, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }