Arena Communications – Puterea
- 25-02-2003
- Nr. 157
-
Observator Cultural
- Informaţii
- 0 Comentarii
Dupa ce ne-a plimbat prin tainele SMS-urilor de dragoste, Arena Communications, originala si inventiva publicatie a Ceciliei Caragea, revine in atentie printr-un numar avind ca tema Puterea. Pe coperta si pe tricoul editoarei fotografiate linga editorial (The Power of One) se iteste, sic, basca de revolutionar a lui Che Guevara. The power of one is to do something. Anything! suna o reclama la Discovery Channel. Dar ce anume ne face sa ne simtim puternici, ce anume ne da forta de a muta si muntii din loc? „Politicieni, oameni de afaceri, lideri religiosi, sportivi, filozofi incearca sa defineasca puterea si marturisesc ce anume ii face sa se simta puternici“ – sta scris, sintetic, pe coperta a patra. Trebuie sa recunoastem ca formula experimentului publicistic initiat de Cecilia Caragea se dovedeste in continuare la fel de simpatic-atractiva si „instructiva“: format mic, aspect cochet, in sepia (alb+indigo), presarat cu declaratii (despre putere) si fotografii ale repondentilor, cu formule din fizica si ecuatii din economie (tot despre putere) si cu reflectii ale filozofilor antici si moderni (evident, tot despre putere) dar si cu un fragment din poemul If al lui Kipling si un aforism concluziv al lui Henry Kissinger: Power is the ultimate Aphrodisiac. […]