Arhitext Design

  • Recomandă articolul
Arhitext Design-ul („AD“) este o revista deja „centenara“ din Catalogul Presei romanesti, rubrica cultura vizuala. Este cu adevarat o performanta in climatul de efemeritate intretinut de barajul costurilor unei astfel de publicatii. Trecind prin toate experientele metabolice, dupa o suta de numere, revista are o consistenta informationala si o prezenta tipo-grafica tocmai bune de seminarizat pentru tinerii jurnalisti in sfera culturii. Observam siguranta si coerenta gindirii redactionale si prin simpul fapt ca se anunta cu grija problematica numerelor viitoare cu multe luni inainte si ca se antologheaza aparitiile trecute. Astfel ai sub ochi, in fiecare revista, un index de probleme prin care arhitectura si urbanismul subtitreaza de fapt filmul unei culturi a formelor simbolice cu epicentrul in Romania, dar rezonant si sincron cu largul lumii. Aparut la sfirsitul lunii august doar datorita dilatarii ritmului in luna lui cuptor, numarul 7 pe 2001 al Arhitext Design-ului este dedicat publicitatii urbane. Un frenetic jurnalist, dar si un avizat sondator al inconstientului, Valentin Ptotopopescu demonstreaza tehnicile dresajului publicitar. Daca biroul de arhitectura prezentat in acest numar, „Archaeus“ din Timisoara, este pus de semnatar, insusi redactorul-sef Constantin Hostiuc, sub semnul hedonismului, nu ne surprinde textul despre pisicile New-York-ului semnat de tinarul Stefan Tiron, ori […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }