Arhitext design intr-o noua formula

  • Recomandă articolul
Noua formula a revistei Arhitext design retine atentia nu numai prin aspectul grafic imbunatatit (cu imagini alb-negru si color pe tipuri diferite de hirtie), ci si prin calitatea textelor. Numarul 9/2002 are in centru probleme legate de proiect/design urban. Dintre eseurile si studiile „la tema“ le semnalam pe cele semnate de arhitectii Radu Serban (New World Trade Center), Aurel Stoicana (Zona de amenajare urbana Lyon Confluence), Andrei Luncan (Reabilitarea zonei centrale a Oradei), Serban Vaetisi (Clujul nationalist. Simbol si experiment), Liviu Ianasi (Bucurestiul si sinergia proiectelor urbane), alaturi de obisnuitele rubrici dedicate artelor plastice si vizuale, cu texte semnate de Raluca Olga Dumitru, Alina Serban, Vladimir Bulat, Oana Tanase, Laurentiu Bratan si Crenguta Manea, cybercultura (Adrian Mihalache) si teoria reclamei (Costin Popescu). Sectiunea Atelier/Workshop contine lucrari/proiecte realizate de arhitectul Sergiu Opris. Mai retinem din sumar – intre altele – textul lui Barbu Emil Popescu despre proiectul Casei fotbalului (Necesara transparenta).
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }