ARTE VIZUALE. Unde este publicul, unde sint evenimentele expozitionale?

  • Recomandă articolul
De aproape douazeci de ani putem vorbi la noi despre o experienta in domeniul manageriatului de arta. In toti acesti ani au existat preocupari in acest sens, precum si dorinta de a promova cultura plastica de astazi acolo unde ea trebuie sa-si aiba locul intr-o piata de capital. Scopul unor astfel de intreprinderi nu este doar realizarea unor evenimente expozitionale, ci si crearea unor relatii de business, prin care calitatea artistica si culturala a „produselor“ culturale sa fie garantata de cei care le pun in circulatie. Asa au aparut in anii din urma galeriile, licitatiile si tirgurile de arta, intermediarii, precum si o serie de noi colectionari, toate acestea dezvoltate mai cu seama in mediul privat. De ceva vreme imi propun sa scriu despre propria mea experienta manageriala, din ultimii sapte ani, in calitate de director a doua galerii de arta cu o activitate expozitionala sustinuta, ce promoveaza un segment al artei contemporane romanesti. In anul 2001 am deschis impreuna cu Ileana Micodin (1929-2005), pictor si grafician, propria noastra galerie – „Sabina & Jean Negulescu“. Galeria a functionat pina in 2005, coagulind in jurul ei un public fidel, si reusind sa se impuna printr-un program expozitional coerent, prin organizarea a […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }