„Bulandra ar trebui sa fie un teatru de serie A“ (I). Interviu cu Alexandru DARIE

  • Recomandă articolul
Ca sa ajung in biroul lui Ducu Darie, a trebuit sa bintui o vreme prin Teatrul Bulandra si sa ma intilnesc cind cu spiritul vremurilor vechi, inca intrupate in cotloane neatinse de frenezia schimbarilor, cind cu cel al vremurilor noi, intrupate in galeti de var, muncitori si podele albastre. Iar cind am ajuns in biroul cu pricina, am avut senzatia ca Ducu Darie traieste, acolo in Bulandra la etaj, cumva suspendat si legat in acelasi timp de pamint cu niste fire foarte solide, la fel precum masa la care am stat de vorba – deja celebra sa masa, fara picioare, din sticla groasa. In Teatrul Bulandra, regizorul Ducu Darie, dar mai ales directorul Ducu Darie, e un fel de vrajitor din Oz, singuratic si straniu, care are insa „reteta“ schimbarii profunde a oamenilor si a locurilor. Ca sa mai aflu ceva si despre regizorul pe care ma dusesem sa-l intilnesc, am mai avut nevoie de o fata de caseta si de inca un episod in aceste pagini. Partea intii a acestui interviu s-ar putea numi „Bulandra 100%“. O revolutie altfel decit de catifea Pina sa ajung aici, sus, in biroul dumneavoastra, in locul acesta foarte safe si foarte cool, a […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }