Cartea în era digitală

  • Recomandă articolul
Deşi cifrele definitive legate de frecventarea şi de vînzarea de carte nu au fost încă publicate pînă la această oră, organizatorii şi participanţii de anul acesta la cea de 34-a ediţie a Salonului împărtăşesc convingerea că această manifestaţie rămîne locul ideal de întîlnire şi dialog între cititori, autori, editori, jurnalişti şi vînzători de carte. Cît despre organizatorii Salonului care, după cum se ştie, sînt o societate privată, perioada de criză de acum cîţiva ani pare definitiv rezolvată, chiar dacă beneficiile nu înregistrează o curbă vertiginoasă. În aceşti ani de criză e mai bine să savurezi o creştere stabilă decît să speri într-un miracol financiar improbabil.   Mai mult, dincolo de rolul de barometru al evoluţiei gustului societăţii contemporane pentru consumul de produse culturale, Salonul rămîne o sărbătoare construită pe dialogul dintre cititori şi autori. „Salonul de carte ne permite să ne prezentăm în întregime oferta editorială, dar şi să aducem un omagiu autorilor“, explică pentru presă unul dintre responsabilii standului Editurii Gallimard. Într-adevăr, din acest punct de vedere, se poate spune că, şi anul acesta, autorii au ocupat un loc de onoare, dovadă fiind afluenţa la standurile unde scriitorii au oferit autografe. Jean d’Ormesson de la Academia Franceză, Frédéric Verger,Yasmina […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.
object(WP_Term)#12885 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }