CD-uri cu muzica traditionala

  • Recomandă articolul
Pentru a nu ramine la conditia de „depozit“ de valori – fie acestea oricit de bine conservate si clasificate –, o colectie muzeala sau o arhiva de documente importante trebuie sa recurga la mijloace cit mai eficiente de comunicare cu publicul-tinta, beneficiar al valorilor stocate, aceasta fiind principala ratiune de a fi a unor asemenea institutii. inca din primii sai ani de existenta, Arhiva de Folclor a Societatii Compozitorilor Romani, creata si condusa de Constantin Brailoiu in deceniile trei-patru ale secolului trecut, si-a propus sa implineasca acest deziderat copiind pe matrite metalice pentru discuri cele mai valoroase piese inregistrate pe cilindrii de fonograf (din ceara). Pentru ca apoi, tot el, Constantin Brailoiu, sa treaca la editarea unor albume sonore de tip monografic pe suport de ebonita. Un exemplu remarcabil: albumul Tara Oasului, in cinci discuri cuprinse in plicuri legate sub un singur cotor de carte (26×27 cm). – text integral in transcriere cvasifonetica La rindul sau, Institutul de Etnografie si Folclor, continuatorul declarat al Arhivelor de Folclor, ale lui C. Brailoiu si a lui G. Breazul, s-a straduit sa continue, curind dupa infiintarea sa, in 1954, aceasta actiune si a editat, prin persoana lui Tiberiu Alexandru, fost colaborator apropiat al […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }