„Cînd faci un brand, există şi o componentă magică“

Interviu cu Cristian KIT Paul, Creative Director la Brandient

  • Recomandă articolul
Recent, la Librăria Cărtureşti, s-a prezentat o expoziţie despre brandurile româneşti. Cu acel prilej, s-a lansat şi o carte, Brandient 101. Identităţi grafice româneşti, care cuprinde brandurile gîndite şi create, în ultimii 8 ani, de această firmă. Brandient a lansat discuţia despre branduri, a arătat importanţa designului de identitate pentru o companie, a conceput branduri specifice pentru firme diverse, de la edituri şi reviste, la producători alimentari sau bănci. Ce-ţi oferă brandul? De ce avem nevoie de un brand? Cît de receptivi sînt antreprenorii români la brand şi rebranding? Cît de necesară (şi utilă) este discuţia despre un brand de ţară? Unul dintre fondatori este Cristian KIT Paul, Creative Director la Brandient. A studiat Designul la Universitatea „Babeş-Bolyai“ din Cluj şi din 1996 lucrează doar în mediul privat, mai întîi freelancer, apoi, din 2002, la firma amintită. Interviul nostru este, pînă la urmă, o discuţie despre frumuseţe, bucurie şi refuzul uniformizării. O discuţie despre cum pot fi puşi în valoare şi susţinuţi antreprenorii români. Un interviu în care aflăm cît de mult contează un desen şi ce avantaje are o firmă dacă este receptivă la un brand prietenos.     Cum s-ar numi, în termeni populari, ce faceţi dvs la Brandient? […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

Comentarii utilizatori

Comentariile sunt închise.