Comentarii tv. F.C. Romania

  • Recomandă articolul
Recentul studiu comandat de CNA si realizat de Centrul de Sociologie Urbana si Regionala, in colaborare cu Centrul de Studii Media si Noi Tehnologii de Comunicare din cadrul Universitatii Bucuresti prezinta citeva date extrem de elocvente despre gradul de impact al televiziunilor asupra tinere generatii. Informatiile au fost facute publice intr-o conferinta de presa de Ralu Filip, presedintele CNA. Aducem in discutie publica toate acestea pentru ca, in general, noi cei care ne ocupam de „rating“-ul televiziunilor sintem mai putin atenti si sensibili la doleantele si preferintele pustanilor si adolescentelor. Ce aflam din acest studiu cu date uluitoare (cercetarea s-a facut pe doua esantioane de subiecti cu virste cuprinse intre 11-14 ani si 15-18 ani)? Ca in proportie de peste 50 la suta elevii stau in fata micilor ecrane intre trei si patru ore, zilnic, ceea ce pentru un scolar cu program riguros si buget redus de timp liber este foarte mult. Un procent de 30-40 % dintre ei nu asculta radioul, ceea ce ni se pare surprinzator, un recent studiu realizat in Franta ne arata cifre exact pe dos. Ce ne-a surprins cel mai mult este afirmatia ca un sfert dintre cei ce au 15-18 ani se uita la […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }