Compania viselor spulberate

Joshua FERRIS, Şi atunci ne-au terminat

  • Recomandă articolul
Atunci cînd o companie de publicitate se confruntă cu probleme financiare şi începe să fie tot mai puţin de lucru, secretul pentru un angajat care vrea să-şi păstreze slujba este să dea impresia că e extrem de ocupat. Şi, fără îndoială, să facă acest lucru în cel mai convingător mod cu putinţă. Mai cu seamă dacă e vorba despre o mare companie din Chicago, unde – nu-i aşa? – e aproape de la sine înţeles că toţi angajaţii sînt (cam prea) bine plătiţi.   Joshua FERRIS, Şi atunci ne-au terminat, Traducere de Cornelia Bucur, Editura Humanitas Fiction, Bucureşti, 2010, 364 p.   Sau, cel puţin, aşa era(u) înainte de izbucnirea crizei – şi nu e vorba de criza financiară din ultimele luni, ci de alta, descrisă excelent de scriitorul american Joshua Ferris în romanul său de debut, Şi atunci ne-au terminat (Then We Came to the End), apărut în anul 2007, primit călduros de critică şi de public şi aducîndu-i rapid autorului o faimă de invidiat. Cunoscînd foarte bine lumea agenţiilor de publicitate – căci, în paranteză fie spus, a lucrat el însuşi la una dintre ele –, Ferris mizează mult pe capacitatea sa de a reda atmosfera specifică birourilor […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }