„Confuzia mi se pare utila intr-o societate in care toate lucrurile sint clare“. Dialog cu Rodrigo GARC

  • Recomandă articolul
Rodrigo García este unul dintre cei mai apreciati autori contemporani; nascut in 1964 la Buenos Aires si stabilit din 1986 la Madrid, autorul a venit in Romania, la invitatia Institutului Cervantes din Bucuresti. in 1989 infiinteaza compania Carnicería Teatro (Macelaria Teatru) si scrie texte in care se simte influenta unor dramaturgi ca Samuel Beckett, Harold Pinter, Fernando Arrabal, iar ulterior Heiner Müller, Thomas Bernhard si romancierii Louis Ferdinand Céline si Peter Handke. insotindu-l doua zile intr-o scurta vizita la Sibiu si la intilnirea cu studentii de la Facultatea de Teatru, interesati sa-l cunoasca pe autorul piesei Agamemnon, am avut prilejul sa-i pun citeva intrebari, incercind sa aflu astfel mai multe despre acest autor incomod, emblematic pentru epoca pe care o traversam. Prin ce se remarca in teatrul tau, in modul tau de a te exprima, faptul ca esti argentinian? Am trait in Argentina pina la 19 ani. Cartierul meu era locuit de oameni foarte umili si inculti. Poate o sa va surprinda ceea ce o sa va spun: acolo unde locuiam eu, oamenii nu stiau ce atrocitati se petreceau in timpul dictaturii generalului Videla. Argentina e o tara de zece ori mai mare decit orice tara europeana, informatiile nu circulau, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }