Critical Inquiry, Spring 2000, Volume 26, Number 3

  • Recomandă articolul
Critical Inquiry si-a cistigat de mult un renume printre specialistii in literatura si teoria literaturii, consolidat cu fiecare noua aparitie. Cu colaboratori de prima marime din spatiul cultural anglo-saxon, deschisa unor orientari teoretice diverse si interesata de dinamica ideilor din intreaga lume, revista editata de Universitatea din Chicago ofera lectorului sansa de a descoperi in paginile ei incitante dezbateri, dar si studii de anvergura pe marginea unor subiecte „fierbinti“ ale actualitatii culturale. Numarul aparut in primavara acestui an propune o serie de articole consacrate, in cea mai mare parte, dialogului artelor. Pornind de la observatiile lui Roland Barthes din Camera lucida, Peter Schwenger abordeaza, in Corpsing the Image, o tema incitanta precum cea a raporturilor dintre fotografie si moarte, in vreme ce Robert S. Nelson analizeaza statutul artei si al demersului istoricului de arta in epoca reproducerii mecanice si a cyberspatiului, intr-un articol al carui titlu il indica pe Walter Benjamin ca punct de reper – The Slide Lecture, or The Work of Art History in the Age of Mechanical Reproduction. In The Winking Owl: Visual Effect and Its Art Historical Thick Description, Eugene Y. Wang, specialist in arta chineza, profesor de istoria artei la Harvard University pune in discutie […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }