Crize şi mize economice în interpretarea bloggerilor

  • Recomandă articolul
De cîteva săptămîni, sîntem bombardaţi cu ştiri despre criza financiară şi despre efectele ei dezastruoase prin mai toate ţările planetei. Nici România nu a scăpat, chiar dacă putem vorbi mai degrabă de stropi de apă aruncaţi de acest tsunami mondial: bursa noastră firavă e la pămînt, piaţa creditelor este blocată, iar cursul valutar o mai ia razna pînă este frînat de intervenţiile acestui deus ex machina, Mugur Isărescu. Bloggerii români au citit criza în felul lor, de multe ori cu ironie la adresa presei senzaţionaliste care a transformat un subiect grav într-unul panicard şi bun de tratat escatologioc prin tabloide. * Vali Petcu, Zoso, scrie despre ce ar dori să-i aducă lui criza, eventual în preajma Crăciunului, pentru a suplini cadourile clasice: „– Să mai renunţe ăştia la făcut telefoane. Deja sînt exasperat de marketingul agresiv făcut de toţi ca să îşi promoveze terminalele scumpe şi proaste. – Sper să dea faliment jumătate din mărcile de maşini, care iar urlă şi se crizează cu reclamă zi lumină. – Idem pentru bănci. […] – Şi din televiziuni. Euforia, Romantica, Antena2, TVR3, TVR2, Kanal D, Naţional, B1, TVRM, OTV, N24 […]“. www.zoso.ro * Sergiu Biriş scrie despre reacţia panicardă a presei şi […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }