Cronica la mina a doua

  • Recomandă articolul
Cind am vazut prima oara camasile lui Nicu Ilie, am pus o intrebare nefericita: de ce camasi? Artistul a inceput sa explice ca asa si-asa, ca pentru el camasile sint ca niste prajituri, ca e un mod de exprimare personal etc. Pe urma m-am gindit ca seman cu un reporter de mina a doua trimis sa ia interviu unei trupe de muzica. De ce „Holograf“? De ce „Ura de dupa usa“? De ce „Fratii Petreus“? Pui intrebarea – si respectivii incep sa-ti explice din politete, plictisiti de o abordare atit de anosta. Adevarul e ca o data ce incepi astfel nu te mai poti redresa, si trebuie sa incerci prin orice mijloace sa salvezi aparentele. Discutia a decurs cum a decurs si am uitat-o aproape imediat. Pe urma mi-am pus cenusa in cap si am recunoscut ca am dat-o in bara. N-are nici o importanta de ce a pictat Nicu Ilie camasi si le-a expus la galeria H’art, nu e relevanta explicatia lui si nici n-ar putea sa fie relevanta. Ceea ce conteaza e receptarea mea ca spectator, interpretarea pe care o dau eu imaginilor. Curatorul expozitiei, Dan Popescu, avertizeaza in prezentarea sa ca orice proza cu intentii explicative risca […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }