CULTURA& CONSUM. Eros contra lui Domestos
- 28-11-2000
- Nr. 40
-
Florin DUMITRESCU
- Rubrici
- 0 Comentarii
Pe vremea lui Ceausescu umbla un banc cam vulgarut despre cum au reusit romanii sa vinda o multime de automobile Dacia la un mare tirg international: cica in fiecare masina se afla cite o gagica dezbracata care le striga vizitatorilor: „Ia d-acia! Ia d-acia!“… Oribil, nu? Ei bine, cam pe acest principiu functioneaza o mare parte a publicitatii „sexy“, adresate mai ales barbatilor… Ideea e simpla, dar greu de perceput pentru o minte masculina sufocata de instincte „impetuoase“: Domnilor, daca vedeti vreodata anunturi publicitare cu femei, mai mult sau mai putin dezbracate, intinzindu-se pe caroserii lucioase, tavalindu-se printre aparate electronice, mingiindu-si zonele erogene in timp ce beau vreo licoare, alcoolica sau nu, fiti pe faza! E ceva nu tocmai in regula cu acea marfa; ceva ce vi se ascunde in spatele unor atragatoare forme feminine, in intentia de a va determina sa cumparati; ceva ce altfel vi s-ar parea dubios… Un adorabil anunt intr-o revista occidentala arata acum 4 ani o femeie goala, doar cu o pereche de sandale-n mina. Alaturi, o masina de spalat Daewoo. Legenda spunea: asa-mi place masina asta, ca nu ma pot abtine si, de fiecare data cind spal, imi bag toate hainele-n ea. Doamna respectiva […]